דמיין חיים שבהם הפחדים שלך כבר לא מגבילים אותך. שבהם העבר שלך לא מכתיב את עתידך, ושבהם החלומות שלך אינם רק משאלות רחוקות, אלא מציאות בת השגה. טיפול NLP פותח את הדלת לחיים כאלה, ומציע לך את המפתחות לקיום מלא הצלחה, אושר וצמיחה אישית עמוקה.

האמת היא , שתחום ה-NLP הוא כל כך רחב ומדהים שקשה לתאר אותו בכמה מילים .
נקודה המרכזית בNLP היא שיש המון דברים שאנחנו מבינים בשכל , אבל עדיין לא מצליחים לעשות או לשנות . אנחנו פוגשים , מצבי תקיעות בכל תחומי החיים : זוגיות , עבודה , הרגלים מזיקים ועוד ... כל זה קורה בגלל שיש כל מיני דברים שמנהלים אותנו מתחת לפני השטח , כלומר בתת מודע .
בשיטות טיפוליות אחרות , אנחנו מדברים למודע שיודע להתנגד , ליצור מחסומים ולהסתיר. כשאנחנו עובדים בשיטת הNLP , אנחנו מצליחים לעקוף את כל ההתנגדויות והחסמים של המודע ולתקשר עם התת מודע .

אפשר לומר זהו טיפול שורש ולא סתימה . במהלך הטיפול אנחנו פחות מרוכזים בשיחה של "למה זה קרה ? " אלה יותר מכוונים למציאת פתרון . בגלל שNLP בשילוב עם דמיון מודרך , עובד ישירות על התת מודע , ישנם תוצאות מהירות ואחוזי הצלחה גבוהים מאוד . השינוי שקורה בעקבות הטיפול , הוא שינוי לטווח ארוך .

אז איך זה קורה בטיפול ......
הטיפול בשיטת NLP , נראה כמו מסע שבו המונחה והמנחה ( המטפל) , יוצאים אליו ביחד .
במהלך המסע ( הטיפול) המנחה מלווה את המונחה לארץ הווה , העבר והעתיד של המונחה .

המסע המופלא נעשה בעזרת טכניקות NLP המשלבות בתוכם דמיון מודרך , עבודה עם רגשות ואמונות שלפעמים מגבילות אותנו מהשגת מטרותינו .
אחד מההנחות היסוד החשובות של NLP הוא שלכל אדם יש את המשאבים שהוא זקוק להם כדי להשיג את מטרותיו .
לכן המונחה מלווה את המנחה עד למציאת המשאבים הפנימיים שטמונים בתוכו . המשאבים שהמונחה צריך , כדי להשיג את מטרותיו .

שיטתNLP מתמקדת במציאת פתרונות ומשאבים . כך שNLP זו גישה שמכוונת למציאת פתרון והשגת מטרות באופן הכי יעיל ובזמן הכי קצר .
אורך המסע ( הטיפול ...) מותאם אישית לכל מונחה , אך לרוב עד 12 מפגשים פעם בשבוע .


טיפול NLP בשילוב עם דמיון מודרך

דמיון מודרך , הוא שיטת טיפול יחודית שמשתמשת בדמיון שלנו ככלי טיפולי . דמיון מודרך הוא כלי שעוזר לנו לתקשר עם התת מודע , במצב של רגיעה והרפיה . באמצעות דמיון מודרך אפשר לטפל במגוון רחב של בעיות וסיטואציות כמו : חרדות , ביטחון עצמי, זוגיות , הורות ,משברים אישיים , מצבי תקיעות  וכו.... טכניקות הרפיה משקיטות את השכל החושב , כדי שהתנגדויות הפחדים והחסמים   שמפרעים לאנשים לעשות את השינוי , לא יקפצו ויכבלו בתהליך השינוי .   

במהלך חיינו , אנחנו כל הזמן משתמשים בדמיון שלנו , אך עושים את זה בצורה לא מבוקרת , מה שהרבה פעמים  מוביל אותנו לחוות סיטואציות שליליות או להרגיש רגשות שליליים . כמו שלדוגמה הרגע בו אני מדמיינת את עצמי עושה מבחן מחר ונכשלת . כאשר אנחנו משתמשים בדמיון ככלי טיפולי ומשלבים בתוכו NLP , המנחה מדריך את המונחה ומכוון אותו , לחוות את החוויות ורגשות באופן חיובי ביותר בלי לסטות לחויות אחרות ולעיתים לא רצויות .

 דמיון מודרך בשילוב עם NLP , הוא כלי עצמתי להשגת שינויים בהמון תחומים בחיים.